dimecres, 15 de juny del 2011

TV3 VISITA LA LLAR D'INFANTS L'ESPIGOL DE VALLMOLL

Aquest matí el programa "els matins" de TV3 ha passat un reportatge sobre la Llar d'infants l'Espigol situada al polígon Mas Vell de Vallmoll, el programa s'ha fet ressò de la importància i la particularitat d'aquesta llar d'infants i del benestar que suposa a famílies i empreses.

3 comentaris:

  1. em sembla fora de lloc els comentaris de les tertulianes del programa. Segurament les seves economies domestiques i el seu entorn no es l'escenari de la gran majoria de famílies que vulguem o no hem de treballar. Com a mare i com a vallmollenca felicitar-vos per la iniciativa, molts pobles i moltes famílies segur que ens envegen per tenir aquest recurs.

    ResponElimina
  2. muchisimos padres y madres quisieramos una guarderia como esta en nuestros pueblos. ¿cuando tienes que llevar a tu hijo a casa de los abuelos a las 5 de la mañana que pasa, eso es bueno? ¿ y sino tienes a nadie que te lo cuide? mucha gente trabaja a turnos en distintas fabricas y empresas.

    ResponElimina
  3. mi marido y yo trabajamos en distintas empresas y los dos hacemos turnos, ojala tuvieramos una guarderia como esta en nuestro pueblo, asi no tendriamos tantos jamacucos de cabeza.

    ResponElimina