dimecres, 20 d’abril de 2022

Funcionament pistes de pàdel



Vols jugar a les nostres pistes de pàdel? Aquests són els passos que hauràs de fer:


ALTA USUARI I RESERVES

 1.- Dóna’t d’alta a la web: www.apuntaT.com.

2.-  Escull el teu centre: Vallmoll (busca el nostre escut)

3.-  Tria el dia i l'hora en què vols jugar.

4.- Convida els teus amics i altres jugadors enviant invitacions. També pots crear partits OBERTS publicant places.


5.- Disposes de 24 hores per confirmar la participació de 4 usuaris i fer el pagament de la reserva.


COM ACCEDIR A LES PISTES
  • Fent servir l'app ApuntaT.com (Android i properament per a iOS). Accedeix a la reserva i trobaràs un botó per obrir.
  • Trucant per telèfon al 977 27 60 03. El sistema comprovarà el número que truca i si pertany a la reserva s'obrirà la porta i, si escau, la llum. Per fer servir aquesta opció, el telèfon des del qual truques ha de coincidir amb el que t’has donat d’alta.
  • Des de qualsevol navegador accedint a la teva reserva trobaràs un botó per obrir.
PREGUNTES FREQÜENTS

· Com em puc donar d’alta com a usuari empadronat? Cal que comuniquis el teu usuari de l’app ApuntaT per whatsapp al 652 92 10 69. Recorda que no ho tindràs actiu fins el següent dia laborable.

· Quan puc obrir la pista? Cinc minuts abans de que comenci la teva reserva i fins que aquesta acabi.
  
· Qui pot obrir la pista? L'usuari que ha fet la reserva i la resta de jugadors confirmats.

· Com s’il·lumina la pista? Si disposes de reserva confirmada la llum s'engegarà automàticament.

· Què passa si faig una reserva d`avui per demà? Quan fas una reserva amb menys de 24 hores només la podem guardar durant 60 minuts.

· Què passa amb la meva pista guardada si no la confirmo en termini? L’hora es publicarà com a disponible de nou; si un altre usuari la reserva, la teva quedarà cancel·lada.

· Com puc anul·lar una reserva? Cal contactar telefònicament amb el centre (977 63 70 87), enviar correu electrònic a padelvallmoll@gmaill.com o missatge per whatsapp al 652 92 10 69. Tingues en compte que et contestarem en horari d'oficina. Només les reserves que s’anul·lin per inclemències del temps es retornaran per una altra. No es retornaran diners.

· Per què no es carrega la plataforma de pagament? És necessari afegir 3 jugadors més i confirmar-los (casella mà verda). Si la resta de persones amb les qui jugues no estan inscrites a l’app, pots afegir la figura d’usuari “Convidat”. Un cop confirmats tots, es carregarà la plataforma de pagament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada