Recordem que aquest divendres 26 de juny és l'últim dia per inscriure's als cursos de natació i aiguagim de la piscina municipal.
🔗 Inscripcions mitjançant formulari de Google: enllaç a la biografia
ℹ️ Per a aiguagim, també podeu fer la inscripció en paper a les oficines de l'Ajuntament
🔴 Places limitades 🔴
Marc Cusidó
Regidoria d'Esports
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada