divendres, 22 de maig del 2020

Reobertura de les oficines de l'Ajuntament

➡️ El 14 de març es va decretar l'estat d'alarma i es va procedir a la suspensió de l'atenció presencial a la ciutadania a les oficines de l'Ajuntament, passant a realitzar-se de manera telefònica i telemàtica.

➡️ L'Ajuntament de Vallmoll segueix prioritzant l'atenció telefònica i telemàtica i donarà resposta a les necessitats de la ciutadania a través d'aquests canals. No obstant això, a partir de dilluns 25 de maig es procedirà a la reobertura de les oficines de l'Ajuntament, exclusivament amb cita prèvia concertada, havent-se de guardar les mesures de distanciament físic, protecció i prevenció següents:

🔴 NORMES DE PROTECCIÓ 🔴
✅ És obligatori acudir a l'Ajuntament proveït de mascareta.
✅ Mantingui la distància de seguretat (2 metres entre persones).
✅ Eviti creuar-se amb altres persones en el recinte.
✅ Es facilitarà gel hidroalcohòlic per la desinfecció de les mans abans d'accedir a l'oficina.

🔴 REOBERTURA OFICINES 🔴
✅ OAC (Oficina d'Atenció Ciutadana): atenció prèvia cita en el telèfon 977 63 70 87 (trucar en horari de 9 a 14 hores), o bé enviant correu electrònic a oac@vallmoll.cat, indicant el motiu de la consulta.
👉🏻 Aquest procediment serà el mateix en cas de necessitar una cita amb els Serveis Tècnics Municipals, Secretaria, Alcaldia o les diferents regidories, establint-se, en funció de la vostra consulta, la millor via per atendre-us.

➡️ Us demanem la vostra col·laboració per tal de minimitzar riscos tant a usuaris com al personal municipal.

L'alcalde,
Josep Lluís Cusidó i Prats.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada